lørdag 13. september 2008

Hode mitt virker ikke lenger

Så var dagen kommet, igjen. Dagen da dagen før har satt dype spor inn i sjela og spesielt inn i hode. Hvordan det er mulig å få så vondt i hode av en kveld med øl og festligheter kan man undre seg. Jeg tror mye av svaret ligger i at jeg sovnet på bussen hjem i går og ikke fikk gått av på riktig sted. Mine navigasjons kunster i Oslo er beskjedne og jeg ante ikke hvor jeg var. Jeg vandret rundt blant mørke hus og mørke  blokker. Hvem hadde trodd så få mennesker var våkne klokken fire om natten. Etter mye forbannelse over egen sove trang, så fikk jeg tak i en taxi som geleidet meg hjem. Har alltid ønsket og kunne sove på bussen, tog eller fly, men den gangen jeg ikke ville sove kollektivt, ja da skjedde det. Fly er vel kanskje ikke å regne som kollektiv. Uansett,,,

Takk skal jeg ha. Jo det var da så lite....

Ingen kommentarer: